2012. november 7., szerda

mint a nagyok ~ lookbook

Divatos estét!

   A lookbookról csak annyit, hogy innen merítem a stílusom és az ötleteim nagy részét. A világ minden pontjáról láthatunk itt igazán profi képeket. Azért szeretem, mert egy pillanatnyi állást mutat a divatról, és nem azt amit az egyik unatkozó blogger kitalált, hogy most divatos. Megmutatja, hogy igazából már csak nálunk menő a szokásos farmer-póló kombináció, és, hogy máshol már nem néznek rád furcsán, ha ettől eltérsz.


Ennek fejében állítottam össze egy kis toplistát, a szerintem legjobb képekből. 

Egyszerűen imádom ezt az összeállítást. Finom, letisztult és rettentően nőies. Ráadásul még ezekkel együtt is kényelmes viselet. Pontosan erről beszéltem, amikor azt mondtam, hogy másoknál már rég nem a farmer-póló kombináció a menő. Ez csak egy tök átlagos, teletalpú cipő (amit bármelyik Deichmannban kapni lehet), de az a bokalánc (vagy inkább karkötő) feldobta, és életet vitt az egészbe. Ezt a nagy, fehér ruhaként szolgáló pulcsit a hátán lévő kivágás testi izgalmassá. Kicsit sejtet, de mégsem mutat meg mindent. A nyaklánc visz bele egy kis életet elől, a gallér pedig csak hab a tortán. Kalap nélkül is imádnám, de így még csak tökéletesebb. Nem találtam kivetnivalót benne, teljesen összefoglalja azt, ami nekem eszembe jut, ha meghallom a divat szót.


A második helyet ennek ítélném. Tetszik, hogy egy általános öltözet, mégis elegáns. Ráadásul ha valaki tud sétálni ezekben a drágaságokban, akkor az egésznek nagyon is laza hatása van. A narancs és ez a türkizkék tökéletesen kiegészítik egymást, a karkötőn pedig mind a két szín megjelenik. Világos (vagy vörös) hajhoz nagyon jól mennek a fekete cuccok, ami szintén kedvez az összeállításnak. A sok cipzár egészen elvonja a figyelmet, az ember tekintete azonnal odatapad. Ha a lány azt a hatást akarta elérni, hogy a kabátkája után egyből a haját figyeljük meg, akkor nagyon ügyesen tette. A fekete kalap ebben az összeállításban is megjelenik, de szerintem nélküle is jó lett volna, nem érzem a szükségét. Persze, nem kell a dolgokat túlzásba vinni, de én talán egy olyan táskát választottam volna hozzá, amin egy icipici narancs is van. Esetleg a pántja, vagy a körvonala...

Ez, a harmadik összeállítás akár meg is kaphatná a kreatív különdíjat, és nem is a ruha miatt, hanem a kép kompozíciójáért. Nagyon tetszik, hogy egy könyvtárban lett fényképezve, megadja az alaphangulatát a képnek. Ebben az összeállításban fontos megfigyelni a színek játékát. A barna és türkizkék tökéletesen kiemelik egymást, ráadásul őszies hangulatot keltenek. Fontos megfigyelni, hogy a sötétes türkizkék mellett is igen jól mutat a szőkés haj. A sapka ezúttal elengedhetetlen, erőteljes darabja az összeállításnak. Nélküle nem érezném tökéletesnek. 

Íme pedig a Mi a franc ez? különdíjasunk. Egyszerűen nem tudtam kihagyni, hogy ezt ne osszam meg. Én értem, hogy divat, de szerintem ez már nem az. Szerintem ez már túlzás. Persze manapság az átlagosság nem kecsegtet semmi jóval, mindenki az egyedit keresi, a bevállalósat, de nem biztos, hogy így kell kitűnni a tömegből...

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése