2012. november 22., csütörtök

vissza az időben ~ azték minta





Kellemes estét!

  Cuki, színes és vidám. Ha három szóban jellemeznem kellene ezt a mintát, biztosan ezt választanám. Nem csak mi szeretjük, de a nagy divattervezők is. De pontosan kik is azok az aztékok? A Wikipédiás cikkükből megtudtam, hogy a 14-15-ik században éltek, és rettentő fontos volt számukra a véráldozat. Tudom, ez nem jelentős, de mégis megmaradt. 
 Talán azért is szeretjük ennyire ezt a mintát, mert színes és egyedi, ráadásul azonnal felismerjük. Rajzolni sem nehéz ilyesmit, én is csináltam már. Ebben a cikkben próbálok keveset szövegelve összegyűjteni néhány azték mintás csodát. 


  Ilyen és ehhez hasonló ruhákat, a motelrocks.com oldalon böngészhettek, és esetleg még rendelhettek is. Rengeteg variáció van, és nagyon tetszik, ahogyan a képen kombinálva a fekete dzsekivel és harisnyával. Egy laza stílust ad a dolognak.


A chicwish.com rengeteg ehhez hasonló pulcsit találtam, és mind nagyon szép. Ez az összeállítás annyira nem tetszik, de a pulcsi nálam viszi a pálmát.







   Ha valaki mindenképpen ragaszkodik a boltban való vásárláshoz, akkor a H&M-ben lehet kapni ilyen nadrágot. Én egyszerűen imádom, és szerintem nagyon jól néz ki. Ha a lábaim kicsit vékonyabbak lennének, tuti csak ilyet hordanék.












Ez egy aztékmintás leggings, amit szintén a H&M-ben lehet kapni. Nem olyan sűrű rajta a minta, viszont színes. Nekem ez is nagyon tetszik.
Igen, még mindig a H&M oldalát böngészem, s bár ez a pulcsi nem teljesen azték mintás, szerintem mégis ideillik. A színvilága, ás aprólékos mintája erre emlékeztet. Az a sor hópehely ott középen visz bele egy kis "nagymami kötött pulcsija" hatást, ami nekem most tetszik.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése